skolan har börjat igen..

så nu var jullovet slut.. usch ! Är så jäkla trött på skolan.. man vill inte gå upp från sängen när klockan ringer på morgonen. Och dessutom känns det helt onödigt att gå till skolan ibland, som igår hade jag en lektion... och idag, bara en lektion. Imorgon har jag två lektioner, men dock med 3h emelllan så jag tror jag kommer ligga kvar i sängen imorrn.. ta en runda på löpbandet istället ! Nu när jag endå pratar om skolan så blir jag så jävla förbannad :S Min företagsekonmilärare.. fick ny lärare i 3.an och jag gillar honom verkligen skit shjyst :) Dock hade vi inte honom så länge då han blev sjukskriven 1 - 1,5 månad. Vi fick en vikarie, jäääävligt kass. Bortslösade lektioner helt enkelt, om man frågar mig. Sen så kom han tillbaka... men nej, nu när jullovet är slut visar det sig att han blivit sjukriven IGEN, och ska va borta ett tag. JAHA ?! kul, jag har han i marknadsföring, företagsekonomi och jag har honom även som projektledare... och då projektplanen skulle vara inne i okt, så har jag då ännu inte fått min projektplan godkänd ännu och hela projektet ska ju vara klart om 3månader, jag har då inte börjat riktigt. Det suger ! så vem ska vi nu få som vikarie? hoppas inte samma som sist, då vet jag inte vad jag gör :S

slut pratat om skolan..
Jag var hemma vid 11 idag.. Älskling låg fortf i sängen och sov den snutten :) såklart väckte jag honom med mina frusna händer, minusgrader utomhus ju, hihi lite elakt kanske (A). Sen så såg vi på film, knäpp som jag är så köpte jag två filmer på vägen hem när jag väntade på bussen så;P, "Good Luck Chuck" såg vi.. jag tkr det är jätte bra iaf :) Sen blev det att jag köpte Full frys också.. haha kul endå 8-|

När baby åkte hem, vid 2, satte jag mig och pluggade lite. Annars har jag inte gjort ngt särskilt idag faktiskt ! lagat middag.. kyckling, ris och currysås :D

snart så.. ge mig värme nu... om 8 dagar far jag och mamma till Playa del Inglés, fy fan vad skönt det ska bli och komma ifrån denna äckliga kyla :) längtar så in i bomben !!!!!!!!
Nej men nu... ska vi se kristin moser på tv :D:D:D:D:D häftigt. Årets tv-tittare på TV4. Sen ska jag nog ner och sola med annicka :)


Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0