nu börjar det närma sig :)

då var det onsdag.. och det har gått en vecka sen skolan började. Har bara haft en lektion per dag, rätt sköönt !
Ikväll blir det inventering på Jobb.. drygt menmen det är pengar :P Annicka och Kristin ska med och hjälpa till ikväll :) 


Nästa vecka är det VTFF, dvs lov.. vår skola har VTFF(veckor till förfogande) ist för lov som alla andra. Och de ligger inte alltid när de andra har lov tråkigt nog. Menmen... så på lördag, om två dar alltså :D Åker jag till Gran Canaria, Playa del Inglés, med min mor :) hoppashoppas det blir bra väder så vi får en skön vecka och kommer hem lite missfärgade ;D ska bli hur skönt som helst iaf :) å andra sidan kommer jag sakna Nicklas :(


När jag kommer hem lör den 24.e.. börjar skolan igen på måndagen den 26.e och då är det bara 20 veckor kvar till studenten :D hell yeaaaaaaah !


Nej men nu ska jag se one tree hill och fixa till mig lite, sen ska jag ta bussen in till jobb med annicka vid 17tiden.

Tjillevippen !

Kommentarer
Postat av: sannixen

Åhh ha det skönt på semestrn :P sola lite för mig med, neger ;) haha.. kramis

2009-01-15 @ 00:30:33
URL: http://sannixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0