inte många timmar kvar...

imorgon vid denna tiden sitter jag på planet till Playa del Inglés :) 5 timmars färd.. rätt drygt. Får ta med mig matteboken och så får jag plugga lite teori.. det behövs om jag nu ska försöka ta körkortet till studenten :P usch vad jag längtar.. kan denna dagen ta slut. Kommer sakna dig baby :( en hel vecka utan dig vid min sida.. får ta med mig nallen hihi :)


just nu sitter jag i skolan och har haft körlektion precis.. går väl bra, helt ok iaf :P Om 1,5h ska jag redovisa om en filosof.. sen så är skoldagen slut, tack o lov. ska hem och fixa mig inför resan, måla naglarna etc. Också måste jag såklart packa klart in i det sista :D sen ikväll ska jag få se kristin och fredriks nya lägenhet.. jag och nicklas ska dit och laga middag, spela lite spel kanske eller se en film :)

Detta kommer bli det sista inlägget innan jag åker så have a nice week här i kalla sverige ;) jag ska sola och bada, så hej på er !

örs om en vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0