ett tag sen jag uppdaterade bloggen..

Som sagt har varit dålig på att skriva på sistonde... men ska försöka skriva lite som hänt hit och dit :)

Det har ju varit nyårsafton :) och denna kväll/natt firades hos hannas Charlie. När vi kom fick vi bål och lite tilltugg :) mums. Sen blev det middag.. ngt kött, bakad potatis, olika såser och sallad såklart :) Jätte gott! Under kvällen blev det lite spel.. tack för en trevlig nyår :)




Förutom nyår så har det hänt mer... Felicia har fyllt 19 :) den 2.e Januari och lördagen därpå hade hon tjejmiddag så det blev en trevlig kväll.. Lirade Rockband, sjukt kul. Sjöng singstar, gjorde charader :) grattis snäckan!

Den 3.e hade jag och baby 11 månader <3<3<3 får inte glömmas iheller. Du är världens underbaraste gubben !



Sen så.. inte nog med det, jag har ju också fyllt 19 ÅÅÅR :D hihi, det får jag ju inte glömma. Fyllde år igår (den 4.e). Tråkigt nog en söndag hah. Menmen fick ett bismark armband av mamma & pappa :) tack så jäätte mycket. Av min älskade Nicklas fick jag en väska och en skjorta :) dock innan min födelsedag hihi, tack hjärtat <3<3<3 På min födelsedag bjöd älskling mig på middag i stan, tack så mkt jätte gott :) sen åkte vi hem till honom och mööös :) jag älskar dig gubben! snart ett år ihop, herregud vad tiden går fort.. älskar dig bara mer o mer för varje dag.



 



Idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från baby.. har varit med mamma och handlat. Kollat igenom HM katalogen och ska beställa ett antal plagg :) sen har jag ju också bestämt mig för att beställa en box vitt vin och en flaska absolut päron på planet hem från Playa del Inglés ;D just nu ser jag på Glamour.. sen ikväll måste jag plugga matte ! Även mesta delen av morgondagen måste gå till att plugga matte. Skolan börjar på onsdag och jag känner sån jäkla ångest, orkar inte. Också är det ju projektarbetet, det ska vara klart om 3månader, och jag som inte ens har påbörjat mitt :O:S

Ha det bra , puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

bismark armbanden är sjukt fina =) grattis i efterskott!

2009-01-06 @ 00:48:43
URL: http://pushthefeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0