shoppingberoende..

Igår träffade jag emmie i stan, skulle ta en fika på min håltimme.. jag gick dock inte tillbaka till skolan efter fikat, utan vi började shoppa lite istället , vilket är mkt roligare inte sant ;) så igår kom jag hem med en kavaj, en röd blus och ett par söta leopard skor :) Tack för en trevlig dag i stan gumman, det var så länge sen sist ju..
 
Sen får jag inte glömma nämna att igår var det den 3.e februari ju och för ett år sen(080203), blev det du & jag :) Nicklas Du är det bästa som hänt mig och jag kan se mig ett liv ihop med dig.. blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går. Tack för att du gjorde så det blev vi gubben, du är världens bästa, jag älskar dig<3 Du kom till mig igår iaf, vi mös och så.. men till helgen firar vi det i Helsingborg älskling, ska bli så mysigt :)



Om vi ska prata lite om vad som hänt idag istället.. jag har varit i skolan mellan 12-13 bara, haft marknadsföring, efter det åkte jag hem och skrev lite på projektarbetet, som säkert inte kommer bli klart i tid. Vet inte ens om jag kommer få ihop det :S men strunt samma. Klockan 16 gick jag ner till centrum för att bygga på mina naglar.. tog dryga två timmar, men oj vad fina de blev :D ska försöka fortsätta med detta denna gången :) Kom  hem lite över 18.. åt och tog det lungt. Nu är klockan snart 22 och jag har precis beställt kläder, blir ni förvånade?, jag har själv lite dåligt samvete för att jag gör av med alla mina pengar på kläder.. varje månad ryker dem som jag vet inte vad :S jag kan inte hålla på så här mer.. hoppas kläderna passar, de kommer ju enda från UK, men iaf ni ska få se bilder på det jag köpt, hoppas ni gillar de lika mkt som jag :)







Nu fattas bara ett par snygga bots och en ny väska...


Nu ringer det... älskling.. så får lägga ner datorn för ikväll. Får väl prata en stund med baby och säga godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Janina

Den klänningen längst ner är skit snygg :A har en likadan :)

2009-02-06 @ 15:42:14
URL: http://janinarehov.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0