ojdå, glömt att uppdatera bloggen på länge :P

Ja denna veckan är det ju sportlov för de flesta.. för i princip alla jag känner förutom mig själv :| Min skola har inget lov nu.. så jag har massa prov och sånt tråkigt, fullt upp med andra ord. Annars så har denna veckan varit rätt mysig.. super fint väder med sol och massa snö ju :) tkr bara om snön när det är soligt annars kan jag nog leva utan det :P

På tal om ngt annat så har jag länge velat göra ngt annorlunda med mitt hår.. och då menar jag typ göra ljusa slingor.. så det ser normalt solblekt ut :P Men så när vi var och handlade på ica idag så fick jag ett ryck och sa; mamma nu färgar du mitt hår ikväll så får vi se hur det blir.. jag orkar inte vänta med att gå till frisören liksom:P men blir det nu dåligt blir det färga om det imorrn(fre) och sen blir det frisören! Man måste våga testa ibland ellerhur:P så jag köpte någon färg där man först färgar hela håret.. sen slingar man det. Och mamma han bara göra det första sen skulle hon iväg. Så nu medans jag väntar på att mamma ska komma hem och göra slingor i mitt hår har jag varit ute på promenad i det snööiga vädert :) gick ner och solade och hem igen..

Första Färgningen blev ingen stor skillnad.. blev lite ljusare upptil bara :S är rätt skraj för hur det ska bli när mamma slingar håret senare ikväll :P jag lovar att det inte kommer se klokt ut. Kommer säkert bli orange slingor eller så räcker inte färgen till mitt långa hår :/ vad har jag gett mig in på egentligen... det är helg imorrn liksom haha, stupid girl! Skulle gått till frisören istället för hemmafärgning :P

Helgen:
Imorgon ska jag träffa kristin i stan, handla för kvällen. Det blir middag och spel hemma hos kristin och fredrik. Så nicklas kommer väl till mig vid 4 tiden imorrn kanske, inte setts på hela veckan ju :) Ska bli en trevlig kväll, lika trevlig som sist I hope :)

På lördag blir det kanske slakt med kristin mfl... eller födelsedagsfirande för Veera och Tina. Kan inte bestämma mig.  



Jo visst ja.. det var en till sak. Jag köpte ju tre klänningar från asos.com som jag visat i ett tidigare inlägg. Den ena klänningen var för stor :( och det är inte lönt att skicka tillbaka den, jag förlorar bara pengar på det. Så är det någon som vill köpa denna klänningen för 400kr, stl.12 säg till ?





Skriver mer om hur färgningen går senare.. eller om någon dag, dålig som jag är på att uppdatera:P
hehe ha det bra! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0