helgen

Igår tog jag och baby tåget till Helsingborg.. vi har ju passerat ett år tillsammans nu så vi tänkte fira det lite med att bo på hotell och gå ut och äta :)  Väl framme på hotellet vid 3 tiden checkade vi in.. på rummet stod där en champagneflaska och ett stort fruktfat med exotisk frukt, fantastiskt :D, men det första jag såg var en stor röd ros som också fanns på rummet.. det var så fint :) Hade förbeställt lovepaketet,så dt var därför detta fanns på vårt rum hiihi :) Vi vilade lite på hotellrummet, duschade och så, innan vi begav oss ut på stan. När vi väl gick ut var det duggregn, rätt trist väder menmen.. gick en bra runda, runt hela stan känns det som:P tillsluuut fann vi en resturang och det blev faktiskt kinamat :D och det var verkligen gott. Fyra små rätter och friterad banan med glass till efterätt. När vi väl ätit klart tänkte vi gå en promenad men då hade det börjat regna mer så det blev bara att gå tillbaka till hotellet. Nu blev det champagne, frukt och film :) Imorse knackade det på dörrn och vi fick frukost på sängen.. hade då kvällen innan kryssat i vad vi ville ha :P Så vi fick en hel bufféfrukost på sängen, jättemysigt :D Tack för en underbar helg älskling, hoppas vi gör ngt sånt snart igen :) älskar dig min snutt <3 

 


Exotiskfrukt och champagne


Frukost på sängen;
fyra bullar, cornflakes, musli, yoghurt, fil, juice, kaffe, massa pålägg, kokt ägg. Mums:)




Hemma har det varit som en vanlig söndag idag.. när jag kom hem vid halv 2 tiden var jag helt slut, vet inte varför :P men jag somnade i 3 timmar, underbart skönt hah :) Sen har jag fixat lite på projektarbetet... Nu är det snart Beck - Flickan i jordkällaren så till den har jag bakat kladdkaka, men vet inte hur den är ännu har testat ett nytt recept :P men hoppas den är riktigt good iaf :D så imorrn börjar dieten.

Pusshej leverpastej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer din diet att se ut? skriv ett inlägg om dert :)

2009-02-09 @ 15:27:56
Postat av: Anonym

vem är det som undrar?

2009-02-09 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0