heelg

Igår var det skola till lunchtid.. och sen träffade jag kristin i stan, tog en fika på espresso house och handlade inför kvällen. När jag kom hem från stan slingade mamma mitt hår ännu en gång, (i torsdags blev det lite slingor, men det var rätt diskret) ville testa göra fler slingor och se hur det blev... Jo visst jag var rätt skraj för när jag sköljde ut färgen såg det ut som jag knappt hade  brunt i håret längre :O Men det blev väl fint, dock ovan och hade nog kunnat tänka mig att göra några ljusbruna slingor på vissa ställen där de blev för blondt :PMenmen Det blev i alla fall en jätte god middag hemma hos kristin och fredrik med spel och lite dricka igår:) Tack för ännu en trevlig kväll..

Idag vaknade man upp hos älskling.. blev väckt av att jonte kommer vid 10 för att de ska börja jobba på ovanvåningen. Så det var  bara att stiga upp och äta frukost :) Sen började de jobba och jag fick sitta vid tv.n tills mamma o pappa kom och hämtade mig. Vi körde och handlade på Ica och systmet.. middagen idag blir fondye, så himmla gott det ska bli :) När jag kom hem så gick jag inom linda där ett gäng av tjejerna befann sig, de hade sett mig gå förbi utanför och såg att jag färgat håret så de ville se det :P Blev kvar där en stund, trevligttrevlit.

 Denna LördagsKväll kommer också att spenderas hos krisitin och fredrik, det blir fest och slagt (Eller kanske bara, för älskling, dummergök som han är, har slarvat bort sitt legg, så får se om vi skippar utgång).




Have a nice evening ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0