en lyckad kväll

Tack alla för igår :) Det blev en lyckad kväll tyckte jag, jag hade kul iaf :P Började med att jag och annicka förfestade hos henne.. också erika och johanna :) Vid 11 drog vi till millenium, dock var det inte så mkt folk då... men under kväll blev det rätt mkt. Kvällen slutade att jag stod själv och min mobil var död. Visste inte hur jag skulle komma hem.. men så såg jag en taxi, sprang dit och det visade sig att tre stycken från vellinge skulle åka med den så jag hängde på :) Hemma halv 4.. och somnade inte direkt precis. Det tråkiga var att jag imorse vaknade redan vid 8 och kunde inte sova mer :(

Så nu efter några timmar har bakfyllan kommit, inte alls kul. Ska ju snart dra in till centralen, möta upp älskling och ta tåget till Helsingborg <3





här kommer en från millenium... asgarv eller vad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0