äntligen helg

då var det äntligen fredag och dagen började med matte C.. enda lektionen idag så det var skönt :) efter det blev det fika på espresso house, där jag blivit ngt av en stammis :P fika med mig själv och matte C boken, nörd tessie. Menmen sen hade jag möte med min projekthandledare kl.12, det gick bra, hoppas jag får ihop arbetet till i april :) Efter mötet var det meningen att jag skulle åka hem men istället gick jag lite i affärer en timme.. skönt nog handlade jag inget :O bra tessie :D

Klockan är nu 16:22 och jag har precis varit nere och solat med mammsen :) Ikväll blir det millenium, vilket var väldigt länge sen. kommer träffa många tjejer idag.. vilket också var väldigt länge sen, så jag hoppas det blir trevligt :) Annicka och jag ska förfesta lite, just her and me, men vi får nog kul endå ;)



Imorgon åker jag och baby till Helsingborg, ska sova på hotell och gå ut och äta :) Hoppas på en mysig helg <3



Have a nice friday ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0