torsdag

Idag var det skola mellan kl. 9-10 .. redovisade, det gick bra I think :) 
Tog bussen hem sen och tog det lungt, och pluggade lite.
Eftersom vår tvättmaskin gick i sönder i förrgår så har jag smutstvätt i mängder :/ Därför packade jag ihop massa tvätt och så åkte jag och mamma hem till Moster och lånade hennes tvättmaskin :P super snällt ellerhur :) Vi fikade lussebulle och pepparkakor, mums :)
Så dt var kul och leka lite med lille Jonathan också..den vilde:P träffar ju inte honom var dag precis. Fick även veta att de ska fira julen med oss iår :D det var länge sen de var med på julafton känns det som så det ska bi kul :)

Nu är jag hemma igen och ikv blir det lite mer plugg..  Är också sugen på att sola :)  får se.

Förresten mobilen ja :) Nu har jag ju pillat med den rätt mycket, haft den snart ett dygn :P och det går bra.. men vet inte om jag valt rätt mobil dock. Den är endå lite jobbig. Den är sådärr. Men designen är ju snygg, får tänka så nu :P


Btw , Igår när vi var på nya Copp i Stora bernstorp på vip kvällen , köpte vi bl.a. 6kg mjöl för bara 10kr :O det är väl relativt billigt aiight ;P sååå nu du älskling... nu ska det bakas massa LUSSEBULLAR i nästa vecka :D




Pusshej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0