myyysdag :)

Hej tisdag !

Idag blev det ingen skola.. råkade visst stänga av alarmet när jag skulle snozza (A). Det blev som sagt en sovmorgon idag, och det behövs ju ibland :) Till frukost blev det scones , väldigt mumsigt :)



Denna har jag & älskling tillbringat mest i sängen :) tittat på andra sidan häcken bl.a :P Sen så har vi ju också spelat fia med knuff ;( och jag förlorade..

Klockan kan väl har varit halv 2 kanske.. när älskling gav sig hem. Stackare som fick ge sig ut det äckliga vädert som varit idag.. regnat & blåsigt rätt rejält :(
Efter han gick så har jag suttit vid datorn tills nu, drygelars själv 8-| Nej, men jag har ju faktiskt varit duktig för jag har gjort en powerpoint presentation som jag ska använda på torsdag när jag ska redovisa, usch :P Geografi.. har gjort ett arbete om naturkatastrofer - tsunami.

Ikväll kommer jag nog inte göra så mycket,  har huvudvärk nu så då orkar jag inte ngt. Kanske, kanske ska ta en runda på löpbandet. Om min huvudvärk gått bort förståss. Ja nu måste jag gå och ta något att dricka , mitt huvud värker !!!




Pusshej leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0