skit väder

Dagen började med att man skulle bege sig ut i lite regn.. cykla till bussen för att ha matte C klockan 9. Efter 50min var lektionen slut och eftersom nästa lektion var inställd hade jag en håla på 2,5 timme, drygt.
När jag sen kom tillbaks till skolan för att ha marknadsföring visade det sig att vi hade vikarie och vi skulle bara fortsätta med ngt som jag redan var klar med för ett bra tag sen.... så dessa 2,5h var bortslösade, för nu var det bara att åka hem för jag behövde inte gå på denna lektionen. tänk om man hade vetat detta redan igår, tänk om..

Hemma har jag fixat & trixat :) också har jag gjort klart inför min redovisning imorrn.. nu ska jag bara läsa på det så jag kan det helt enkelt :P För det är ju hela grejen liksom :P 

På fredag är det ingen vanlig dag för det är babys födelsedag, hurra hurra hurra <3
Då blir det väl att vi festar till det lite på fredag.. hur, var och när - vet ej.

aarh vad jag alltid ska ha huvudvärk... jag vill inte mer, orkar inte gå runt och ständigt må dåligt. Det spänner i huvudet och jag blir seg och trött och jag kan inte koncentrera mig. Måste börja träna... men jag säger alltid det, jag vet att jag måste, men det blir bara aldrig så. hjälp mig. Går inte huvudvärken över... måste jag uppsöka läkare sa det till mig när jag var på Hälsosam :/ 


Nu ska jag slänga mig i soffan och ta mig någon att äta.     Seee yaaa ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0