måndag..

Heeeeej ! som ni vet har jag skaffat blogg... nu får jag väl se till att skriva lite här också , Jajjamensan :P men vi får se hur länge det håller hah.

Men i alla fall har det varit en lugn dag idag.. som en måndag brukar se ut i princip. Vaknade vid 7 imorse och tog bussen till skolan halv 9. Det sköna med måndagar är ju att jag bara går i skolan 9-11, vilket är rätt skönt :)

Efter skolan gick jag i stan en stund och sedan bar det av hem... 
Mesta tiden idag har jag inte gjort så mycket, pratat lite med mamma som var sjuk från jobb idag och fixat lite...älskling fyller ju 18 på fredag :)  
Vid fem tiden tog jag cykeln ner till Ica för att handla lite.. och sen så är jag ju ganska så blek nu (på tal om det :P) så jag tyckte jag skulle ta tag i det, och då blev det en runda inom solariumet påvägen hem :)  Dt var lika skönt som alltid. Nu känner jag att jag fått lite färg iaf...solade i måndags också nämligen. Man kan se fräknar på näsan min :( hah.

Just nu sitter jag i soffan och ser glamour medans jag väntar på att älskling ska komma hit :) sen blir det middag och idag blir det laxfilé med potatis, hollandiesås och broccoli... mums :)

Nu orkar jag inte skriva mera.. ska försöka komma ihåg att jag har denna blogg så att jag kan skriva ännu ett inlägg en annan gång hah :) Annars får ni ha det så bra gott folk.

Puss & kram /T


Jag & baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0