kär i första ögonblicket

Sovit hos baby två nätter i rad :) Men nu är jag hemma igen.. home sweet home.
Den härliga snön is gone ;( nu är det bara lite slask kvar utav den. Hoppas det blir en vit JUL i år, det är ju faktiskt bara 1 månad till julafton nu, wiie vad tiden den går. Mmmm, vet ni.. vi bakde lussebullar häromdagen hemma hos baby, vilken julkänlsa :) var bara tvungen att säga det, för hur gott är inte det :)




Efter jul kommer nyårsafton... vad händer? No idea..
Sen så är det ju min födelsedag, den 4 januari blir jag 19år:) Bara någon vecka därpå, den 17 januari åker jag till Playa del Inglés med mor min, ska bli så himmla skönt. Spa och gym på hotellet äre också ;)




Back to business...
Jag har gått och blivit kär... igen.. haha sry älskling.. men jag har funnit den rätta (mobilen) för mig :P Dock så kom du på mig :( och nu så ska du ha en likadan, härmapa asså. SAMSUNG F480 !!!!!


En rosa mobil, again :) Den tog mig med storm precis när jag behövde den. Rätt taiming för min mobil är rätt så gammal nu.. behöver uppdatera mig u know. Hmm.. papps kan fixa en svart Samsung F480 till ett bra pris.. men jag ville ju ha en rosa. Efter mkt om och men. Ångestbeslut hit och dit. Tillslut gav jag mig.. vf lägga mer än dubbelt så mkt pengar på en Rosa när jag kan få den svarta till ett bra mkt bättre pris. Nej så jag får fan nöja mej med en svart telefon... Får ju tänka lite ekonomiskt också. Villha villha villha NU!



Det är så himmla kul med en ny liten leksak (mobil:P).. jag kan sitta och fixa och trixa i flera timmar men en ny mobil. Testa att mobilens funktioner and so on (A) Lägga in musik osv.



Slutpratat om min kära mobil :)
Såhär ser min kommande helg ut:

Fredag :Släktkalas hos pojken min <3
Lördag - Sön: Jobba... på kvällen inget planerat men blir väl mysa med mannen min :P


Nej nu ska jag plugga lite.. marknadsföring. Fått en uppgift till imorrn om reklam och lagar. Efter det blir det ännu mer plugg, måste mejla in en uppgift i Internationell ekonomi som jag skulle ha skickat in för 5 dagar sen, opps :/ Också ska jag äntligen få ett avslut på min jäkla redovisning. Skulle redovisat för en vecka sen men dt blev uppskjutet så imorrn smäller det. Jag är den enda som ska redovisa imorrn så håll tummarna för mig, sist ut (A)

menmen.. Ikväll är det tydligen Premiär för Coop på Stora Bernstorp. Haha inte för vi kommer att handla där, vi har Ica Toppen i Vellinge ;) Men nu är det ju så att Lindas mamma ska börja jobba där så vi har fått VIP inbjudan till kvällen där idag.. billigare priser just idag. Så jag ska tydligen hänga med mamma dit sen..



PAPPA RINGDE NYSS, HAN HAR KÖPT MOBILEN TILL MIG. SÅ JAG HAR DEN SNART I HANDEN. JIPPY :) Dock lite ledsen faktiskt... den skulle varit rosa juu :(



Have a nice day, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0