kan man någonsin känna sig trygg?

usch kände mig tvungen att skriva av mig lite nu fastän jag redan skrivit ett inlägg idag...
Nu är det massa inbrott som härjar igen :S vad håller människor på med egentligen, de har nog inget liv så det förstör för andra istället. De måste ju bara vara avundsjuka eller jävligt sjuka. Man kan aldrig känna sig trygg i sitt eget hem när de härjar i ens område, de borde förstå bättre, inbrott är inget man gör, GLÖM det bara!



På tal om något annat, trevligare istället. Jag köpte en klänning för några månader sen och jag är så nööööjd :D jag bara längtar tills det kommer ett tillfälle då jag får använda den. Det blir isf min födelsedag.. om inte så till sommarn absolut :D Så nu måste jag bara lägga upp en bild på min snygga klänning :)

 

Köpt på Stylebystars.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0