älsklings födelsedag...

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG
HURRA HURRA HURRA
<3

ETT STORT GRATTIS TILL DIG GUBBEN, 18 ÅR IDAG :D

Dagen började med skola.. eller den första lektionen missade jag, men kom till skolan vid 9 tiden och satt och gjorde ngn ekonomiuppg. men marina i nästan 2timmar.. sen var det lektion men eftersom vi var klara med uppg. som skulle göras gick vi på lunch istället :) Men först gick vi och luktade på lite parfymer...
Sedan var det filosofi, sista lektionen. och det började SNÖÖÖÖÖÖA, massssor. Helt sjukt ju. 

Mamma kom och hämtade mig i stan.. vi åkte till Mobilia och mamma handlade present till baby, från henne & pappa :) En parfym blev det :) Sedan hämtade vi älskling på Jägerso när han slutat jobbet.
"Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar våran nicklas idag med blommor och blad......" Sjöngs det när baby hoppade in i bilen :D hans första födelseklapp blev från min mor & far hihi.



Väl hemma i Svedala släppte mamma av oss två. Han fick sin första present av mig... En GITARR, haha :D Så nu ska mannen min lära sig att spela.. sen ska en spela en fin melodi för mig såååå gulligt ellerhur<3

Efter ett tag fick han de andra två...
En t-shirt från MQ :) " Why were colour when you can were black", stod det på den :) lite fräsig tyckte jag hihi.
Sen så gav jag den finaste presenten.. enligt mig. Det jag gjort själv (A) Ett album med foton på honom och mig.. foton från då vi var på Mallis bl.a :) Så hade jag fixat och trixat med massa klistermärken och skrivit en del :)

Ikväll kommer det massa grabbar hit.. det ser ut som jag kommer va ensam tjej ikväll.... woooohoo work it baby ;D vadå lite mobbad, men det går bra :) Sen så ska vi nog ut.. och alla de andra tjejerna ska ut idag så jag hoppas att jag drar dit dem ska så jag kan festa med dem ikväll :$ :)

och vill bara säga igen att hela skåne vitt, tänkt av snöö.... och jag ska ut och gå i högklckat ikväll, för vi ska nog ut u malmö tonight. hur ska det gå :( illa kanske. haha.

Nu så sitter björn och nicklas och spelar FIFA, de har portat mig från tv.n :( så jag får sitta här och skriva om mitt så inte händelserika liv, haha.. men det är väl vad man gör på en blogg. tralala.

jag återkommer en annan dag och säger hur älsklings födelsedag blev :D såå ha ett bra liv.
pusspuss / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0