sjuk :(

jaa då har jag varit sjuk i en vecka nu.. rätt tråkigt :/ ont i halsen, hostar, förkyld, haft lite feber dessutom. Jobbade igår, men idag så fick jag sjuka mig dock...

Idag blir det mys med älsklingen.. ska strax göra mig klar, och sen ta bussen till trelleborg, för vi ska sova i nicklas systers lägenhet inatt.. för hon är bortrest :P

snart är det nyårsafton.. och jag ska jobba. Men vad händer ? lite ångest för att man inte har en blekaste aning alltså :S Vid denna tidpunkten brukar man veta...

Idag fyller Mia år, grattis snäckan.. och därmed är det exakt 1 vecka tills jag fyller 19år (4 jan) ;) sen så börjar skolan den 5.e jan tror jag.. sen går vi två veckor, sen har vi en veckas lov igen, iaf min skola! På lovet, den 17.e jan drar jag till Playa del inglés :D:D sol och bad.. fy fan vad skönt det ska bli. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0